حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال| نتیجه ویژه آویژه

  • کد خبر: ۸۷۷۳۳
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال| نتیجه ویژه آویژه
نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال بعد از ۴ هفته ناکامی، سرانجام به پیروزی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم آویژه‌صنعت پارسا، تنها‌ نماینده استانمان در لیگ برتر بسکتبال، سرانجام به یک پیروزی دست یافت تا بعد از ۴ باخت متوالی، طعم برد را هم بچشد. شاگردان نبوژا کنزوویچ که از ۵ دیدار ابتدا‌یی فصل خودشان فقط یک برد به‌دست آورده‌اند، پنجشنبه در تالار آزادی به‌مصاف تیم تازه‌لیگ‌برتری شده صنایع هرمزگان رفتند.

در این بازی مشهدی‌ها موفق شدند به ناکامی خود پایان داده و این تیم بوشهری را با نتیجه خوب ۸۳‌بر‌۶۶ شکست دهند. شاگردان نبوژای صربستانی در‌حالی برنده این بازی شدند که در هفته‌ای که گذشت، ۲ بازی دیگر هم داشتند که در هردو این بازی‌ها به‌ترتیب برابر سپاهان و شیمیدر بازنده شده بودند.

در بازی روز پنجشنبه، اما تیم آویژه صنعت پارسا بهتر عمل کرد و موفق شد در کوارتر‌های اول تا سوم با نتایج ۲۲‌بر‌۱۴، ۱۸‌بر ۱۵ و ۲۲‌بر‌۱۵ به برتری برسد و فقط کوارتر چهارم را ۲۱‌بر‌۲۲ واگذار کرد. در این بازی نوید خواجه‌زاده با ۱۶‌امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل و لوکا آندوشیچ ۲۰‌امتیاز بهترین بازیکنان آویژه‌صنعت بودند. کریلو فسنکو ۱۹ امتیاز و ۱۳‌ریباند و عبدالصمد سرودی ۱۹‌امتیاز و ۵ ریباند برای هرمزگان کسب کردند که البته تأثیری در نتیجه کلی مسابقه نداشت. هم اکنون در جدول مسابقات تیم آویژه‌صنعت از ۲ پیروزی و ۴ شکست، ۸ امتیاز داشته و در مکان چهارم جدول قرار دارد.

این تیم البته یک بازی برگزار‌نشده برابر مس رفسنجان دارد که می‌تواند با پیروزی در این بازی وضعیتش را در جدول بهتر نیز بکند. این بازی به‌دلیل مثبت‌شدن تست کرونای ۵ بازیکن رفسنجانی برگزار نشد و باید دید فدراسیون چه تصمیمی برای تاریخ برگزاری آن خواهد گرفت.

عملکرد دور‌ از‌ انتظار نبوژا

پارسا تیم بی‌حاشیه‌ای است که در این فصل لیگ برتر باز هم به نمایندگی از خراسان رضوی در لیگ برتر شرکت کرده، اما نتایجی که تا‌به‌اینجا گرفته، چندان مطلوب نبوده است. با اینکه وضعیت این تیم در جدول بد نیست، اما انتظارات از سر‌مربی صربستا‌نی این تیم بیشتر بود و خیلی‌ها منتظر خلق نتایج ویژه از تیم آویژه بودند که تا‌کنون اتفاق نیفتاده است. باید دید در نیم‌فصل دوم شرایط این تیم و این مربی چگونه خواهد شد و آیا مشکلات فنی این تیم که مورد انتقاد برخی از کارشناسان بومی و غیر‌بومی نیز قرار گرفته است، حل می‌شود یا نه؟

پیروزی مهرام در بازی حساس هفته

در حساس‌ترین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام و شیمیدر دیروز در سالن بسکتبال آزادی به‌مصاف هم رفتند. در گروهی که تیم آویژه‌صنعت پارسا هم حضور دارد، ۲ تیم مدعی قهرمانی به‌مصاف هم رفتند که در دیداری نزدیک و تماشایی، مهرام به پیروزی رسید. جدال ۲ تیم در وقت اضافه ۵۹‌بر‌۵۹ مساوی شد، اما در وقت‌های اضافه، این مهرام بود که موفق شد حریف خود را ۷۱‌بر‌۶۹ از پیش‌رو بردارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->